2012-12-20 / Madelaine Pettersson

Dubbelfrukost om varumärket och PR

Brand book – och sedan då?

"Vi har en helt ny brand book och en grafisk manual på 80 sidor. Så varför är våra presentationer så grälla? Och varför händer inget med vår försäljning?"
  
När varumärkesarbetet är klart är det lätt att luta sig tillbaka och tro att man är färdig. Men vad krävs för att varumärkesplattformen ska fungera? Och hur säkerställer du att designen bidrar till att nå företagets affärsmål?

Välkommen på Solbergfrukost om varumärket och verkligheten! Vi ger vi dig tips och goda exempel på hur du tar ditt varumärke från teori till verklighet.

Favorit i repris: PR i praktiken

Förändra bilden av ditt företag eller bana väg för ett bättre beslut. PR i praktiken handlar om att bygga relationer som ger resultat, med utgångspunkt i ett framgångsrikt case.

En ny chans att lyssna på Robert Odenjung, kommunikationskonsult på Solberg och tidigare informationschef på Västsvenska Handelskammaren.

När & var?

Torsdag 31 januari hos Solberg på Sankt Eriksgatan 6, Göteborg.
Registrering och frukost från kl. 7:30.

Brand book – och sedan då? börjar kl. 8:00
PR i praktiken börjar kl. 8:50

Anmäl dig här!
Senast 28 januari vill vi veta om du kommer.

Varmt välkommen!

PS. Vill du hellre träffa oss vid ett annat tillfälle? Klicka här.

Bloggen
close cross

Vill du bli kontaktad?

* Obligatoriska fält