2016-02-19 / Cecilia Gravenfors

En knapp värd 300 miljoner dollar?

En knapp värd 300 miljoner dollar? Alla kan kanske inte få en sån knapp, men du kan alldeles säkert tjäna pengar och spara tid med hjälp av din webbplats. Skillnaden i effekt skapas genom användarupplevelsen, det som ibland kallas UX (User experience).

På vår Solbergfrukost Hallå eller @#! kommer vi att berätta hur ett varumärke kan stärkas eller sänkas av UX. Och hur en knapp faktiskt kan vara värd 300 miljoner dollar.

Medan du äter en god frukost visar vi vad vi tycker är bra UX.

Vill du vara med?

Torsdagen den 10 mars hos Solberg på Sankt Eriksgatan 6, Göteborg.

Registrering och frukost från kl. 7:30. Vi börjar kl. 8:00 och avslutar kl. 9:00, men den som vill får gärna stanna kvar en stund efteråt och mingla. Det är kostnadsfritt att delta. Anmäl dig senast på måndag den 7 mars.

Begränsat antal deltagare, först till kvarn!

Anmäl dig här

PS. Är du upptagen den dagen men vill veta mer om UX och hur du kan stärka ditt varumärke? Kontakta oss.

Bloggen
close cross

Vill du bli kontaktad?

* Obligatoriska fält