Webinar

Så blev destinationen Göteborg hållbarhets-etta

Göteborg har fyra år i rad utsetts till världens mest hållbara destination.

Så blev destinationen Göteborg hållbarhets-etta

I vårt Brand in West-webinar berättade Andrea Jovell, chef marknad och kommunikation på Göteborg & Co, hur de arbetar med stadens varumärke. Vi pratade också en hel del om hur det nya coronaviruset påverkar arbetet med att positionera Göteborg som en hållbar destination.

Den här länken leder till en inspelning av webinaret där du kan se det i efterhand. Webinaret är lösenordsskyddat: SnartSommar2020!

Om du vill bolla tankar kring er kommunikation med anledning av covid-19 – eller om era övriga PR- och varumärkesfrågor, så är det bara att höra av dig.

Nyfiken på att veta mer? Hör av dig till

Robert Odenjung, Senior Consultant and PR and Brand Strategy Advisor på Solberg

Robert Odenjung

Seniorkonsult och rådgivare PR och varumärke

Lärdomar av Oceana-branden

26 mars 2024

Under ett frukostseminarium hos oss berättade Lisebergs PR- och kommunikationschef, Mårten Westlund, för första gången publikt om kommunikationsarbetet före, under och efter branden i Oceana.