Lärdomar av Oceana-branden
Under ett frukostseminarium hos oss berättade Lisebergs PR- och kommunikationschef, Mårten Westlund, för första gången publikt om kommunikationsarbetet före, under och efter branden i Oceana.
I en bransch som är så komplex som automotive, vill Polestar kommunicera transparent. Det är, säger Andrew Lytheer, Head of Communications and PR på företaget, en förutsättning för att agera hållbart. Och det har också präglat företagets arbete med sin första årsrapport.
Under Solberg Insights berättade Andrew Lytheer om hur Purpose präglade arbetet med företagets årsrapport. Här under har vi en nyinspelning av den dragning som han genomförde - och som fördjupade sig i de tre perspektiven på årsrapportens kommunikation:
Solberg är så stolta över att ha fått vara med och producera Polestar Annual Report 2020.
Under ett frukostseminarium hos oss berättade Lisebergs PR- och kommunikationschef, Mårten Westlund, för första gången publikt om kommunikationsarbetet före, under och efter branden i Oceana.
Solberg ger tre tips om en bättre delårsrapportering, nu när årsredovisningarna börjar bli klara.