Energy Save

Presentera budskapen från delårsrapporten

… genom filmat vd-ord för webb och sociala kanaler 

En filmad intervju i samband med delårsrapporten som publiceras online är ett effektivt sätt att sammanfatta och sprida information om det senaste kvartalet. Så hjälper vi till exempel det innovativa energiteknikbolaget Energy Save med att sätta budskap, producera film och sprida den till bolagets målgrupper. 

I arbetet med att ta fram delårsrapporter kan Solberg hjälpa som en fullstödsleverantör av texter, budskap och design. I samarbetet med Energy Save fungerar Solberg som bollplank kring vd-ordet – och har också hjälpt till med att producera filmade intervjuer med CEO och CFO för att på ett effektivt sätt sammanfatta och sprida information om kvartalet som gick. 

Filmerna har spelats in hos Energy Save eller på annan plats, och Solberg håller i intervjuer som gör att Energy Saves berättelse når fram. När filmerna väl är publicerade har vi hjälpt till med att sprida dem. 

RESULTAT

Resultatet har blivit ett kärnfullt koncentrat av det budskap som bolaget vill sprida från delårsrapporten. 

Nyfiken på att veta mer? Hör av dig till

Robert Odenjung, Senior Consultant and PR and Brand Strategy Advisor på Solberg

Robert Odenjung

Seniorkonsult och rådgivare PR och varumärke