Genom en medveten strategi kring innehåll och design kommuniceras KappAhls varumärke, verksamhet och hållbarhetsarbete tydligt.

KappAhls årsredovisning andas mode. I ett modernt förpackat magasinsformat presenteras allt från KappAhls olika kollektioner och hur de föds i ”modelabbet” till hur de med stort fokus på hållbar produktion tillverkas och slutligen når kunden via butik eller online. Värdekedjan står i centrum. Liksom medarbetarna.

Årsredovisningen är uppdelad i två delar där den första delen fokuserar på verksamhet, hållbarhet och resultat och den andra delen består av bolagets förvaltningsberättelse, GRI-index och bolagsstyrningsrapport.

Solberg har haft förmånen att vara med på hela resan i framtagandet av årsredovisningen – från idé och koncept, till innehåll, design och produktion.

Resultat

En fräsch, modern och mer fokuserad rapport med tydligt hållbarhetsperspektiv och fokus på värdekedjan som genom sin attraktiva förpackning lockar till läsning.

Kontakta oss

Sarah Callton

Sarah Callton

Kommunikationskonsult

08-402 55 46

sarah.callton@solberg.se
close cross

Vill du bli kontaktad?

* Obligatoriska fält